Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Vadybininkas (-ė)
Montvega, UAB

Įmonės aprašymas

AB „MONTVEGA“ įkurta 2004 metais. Per savo gyvavimo laikotarpį įmonė tapo viena iš pirmaujančių savo srities įmonių Lietuvoje, pelnė užsienio partnerių pasitikėjimą ir užsitarnavo tarptautinį pripažinimą.
Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – sandėlio logistikos sistemos planavimas, didmeninė ir mažmeninė prekyba sandėliavimo įranga bei sandėliavimo įrangos montavimo ir demontavimo darbai.

Darbo aprašymas


  • Sandėliavimo įrangos verslo klientams pardavimų vystymas Lietuvoje;
  • Darbas su esamais ir naujais klientais;
  • Komercinių pasiūlymų ruošimas, sutarčių sudarymas, užsakymų koordinavimas;
  • Projektų kainų skaičiavimas specializuota programa.

Reikalavimai


  • Pardavimo ir rinkodaros sistemos išmanymas;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Vairuotojo pažymėjimas;
  • Stipri motyvacija į rezultatus;
  • Puikūs bendravimo, planavimo, derybiniai įgūdžiai.

Privalumai


  • Darbo su AutoCad programa patirtis;
  • Patirtis logistikos srityje;
  • Rusų kalbos žinios.

Ką įmonė siūlo


  • Savarankišką ir atsakingą darbą;
  • Socialines garantijas ir konkurencingą atlyginimą;
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje;
  • Kvalifikacijos tobulinimo kursus;
  • Papildomą draudimą.

Atlyginimas


  • 1400-3500 eur./mėn. (neatskaičius mokesčių);
  • Konkretus darbo užmokestis sutariamas su kandidatu, atsižvelgiant į jo patirtį, kompetencijas ir gebėjimą savarankiškai pasiekti rezultatus.

Vilnius
1400-3500 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti