Vadybininkas (-ė)
UAB "Thinking Organisations"
Kas ieško?
Thinking Organizations – žmonių valdymo tyrimų, konsultacijų ir mokymų kompanija.
Ką reikės daryti?
Parduoti veiklos valdymo sistemas, tyrimus, konsultacijas, mokymus ir kitus su žmonių valdymu organizacijose susijusius įmonės produktus.
Aktyviai ieškoti naujų klientų, daug skambinti telefonu, lydėti įmonės konsultantus į pardaviminius susitikimus, googlinti, domėtis ir visais kitais įmanomais būdais plėsti klientų ratą. Gilintis ir teikti žodines ataskaitas, kas potencialiems klientams konkrečiu metu aktualiausiai žmonių valdymo srityje, kuo jie gyvena, kokie klientų iššūkiai.
Noriai ir maloniai bendrauti su esamais klientais, palaikyti su jais nepertraukiamą ryšį.
Greitai ruošti komercinius pasiūlymus.
Ko mes tikimės iš Tavęs?
Sėkmingos pardavimų patirties (ne mažiau kaip 2 metai, žmogiškųjų išteklių sritis būtų privalumas) ir su ja susijusių rekomendacijų iš buvusių klientų ir/ar darbdavių.
Puikių bendravimo ir derybinių įgūdžių, kliento pajautimo.
Socialumo ir socialinės drąsos – t.y. noro eiti į renginius, bendrauti ir plėsti profesinių pažinčių ratą, gebėti lengvai, be papildomų pastangų užkalbinti ir rasti bendrą kalbą su nepažįstamu žmogumi.
Gebėjimo dirbti ir priimti sprendimus individualiai.
Atsakomybės už savo darbą ir jo indėlį į bendrą organizacijos gerovę prisiėmimo.
Orientacijos į rezultatus ir tikslų ne tik šiandienai kėlimo.
Gerų darbo kompiuterių įgūdžių.
Nuolatinio noro tobulėti, entuziazmo ir gero humoro jausmo.
Aukštojo išsilavinimo (ieškome studijas jau baigusio kolegos).
Ką mes siūlome?
Augimo galimybes, pažinti save, stiprinti savo išskirtines savybes, pažinti žmogiškųjų išteklių valdymo veiklos virtuvę.
Galimybę dirbti iš namų.
Pastovų atlygimą (+ gerus neribotus bonusus už pardavimus).
Darbo pradžia: kai tik galėsi.
Thinking Organizations – žmonių valdymo tyrimų, konsultacijų ir mokymų kompanija.
Ką reikės daryti?
Parduoti veiklos valdymo sistemas, tyrimus, konsultacijas, mokymus ir kitus su žmonių valdymu organizacijose susijusius įmonės produktus.
Aktyviai ieškoti naujų klientų, daug skambinti telefonu, lydėti įmonės konsultantus į pardaviminius susitikimus, googlinti, domėtis ir visais kitais įmanomais būdais plėsti klientų ratą. Gilintis ir teikti žodines ataskaitas, kas potencialiems klientams konkrečiu metu aktualiausiai žmonių valdymo srityje, kuo jie gyvena, kokie klientų iššūkiai.
Noriai ir maloniai bendrauti su esamais klientais, palaikyti su jais nepertraukiamą ryšį.
Greitai ruošti komercinius pasiūlymus.
Ko mes tikimės iš Tavęs?
Sėkmingos pardavimų patirties (ne mažiau kaip 2 metai, žmogiškųjų išteklių sritis būtų privalumas) ir su ja susijusių rekomendacijų iš buvusių klientų ir/ar darbdavių.
Puikių bendravimo ir derybinių įgūdžių, kliento pajautimo.
Socialumo ir socialinės drąsos – t.y. noro eiti į renginius, bendrauti ir plėsti profesinių pažinčių ratą, gebėti lengvai, be papildomų pastangų užkalbinti ir rasti bendrą kalbą su nepažįstamu žmogumi.
Gebėjimo dirbti ir priimti sprendimus individualiai.
Atsakomybės už savo darbą ir jo indėlį į bendrą organizacijos gerovę prisiėmimo.
Orientacijos į rezultatus ir tikslų ne tik šiandienai kėlimo.
Gerų darbo kompiuterių įgūdžių.
Nuolatinio noro tobulėti, entuziazmo ir gero humoro jausmo.
Aukštojo išsilavinimo (ieškome studijas jau baigusio kolegos).
Ką mes siūlome?
Augimo galimybes, pažinti save, stiprinti savo išskirtines savybes, pažinti žmogiškųjų išteklių valdymo veiklos virtuvę.
Galimybę dirbti iš namų.
Pastovų atlygimą (+ gerus neribotus bonusus už pardavimus).
Darbo pradžia: kai tik galėsi.
€
(Atlyginimas prieš mokesčius)