Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Pardavimo vadybininkas (-ė)
Human Capital Center, MB
Mūsų klientas – edukacinės rinkos lyderis, teikiantis plataus spektro užsienio kalbų kursus ir paslaugas, prie savo komandos kviečia prisijungti: PARDAVIMŲ ASISTENTĄ (-Ę).
Darbo pobūdis:
• Reikiamų dokumentų (sutarčių, sąskaitų faktūrų, viešųjų pirkimų) rengimas pagal turimus duomenis;
• Klientų testavimo proceso vykdymas ir rezultatų sisteminimas;
• Reikiamų apklausų rengimas, duomenų analizė ir interpretavimas, pateikimas klientams;
• Komunikacija ir ryšių palaikymas su suinteresuotais asmenimis.
Reikalavimai:
• Vadybinio, administracinio darbo patirtis – didelis privalumas;
• Labai geros anglų kalbos žinios (B2 lygis);
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MSOffice);
• Laiko planavimas, operatyvumas, kritinių situacijų valdymas, organizuotumas;
• Atsakingumas ir kruopštumas.
Įmonė siūlo:
• Mišraus darbo modelio organizavimas (kelios dienos ofise, kelios dienos iš namų);
• Karjeros augimas ir asmeninis augimas;
• Galimybę nemokamai mokytis užsienio kalbų;
• Stabilų darbo užmokestį 700-750 eur. (atskaičius mokesčius).
Kaunas
700 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti