Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Pardavėja - konsultantė (-as)
SOFTRA, UAB
Skelbimo galiojimas pasibaigęs

Įmonės aprašymas

UAB „SOFTRA“ jau daugiau kaip 13 metų kuria ir diegia inovatyvius parkavimo aikštelių valdymo sprendimus. Įmonė sėkmingai dirba Lietuvos bei užsienio šalių rinkose. Esame viena iš didžiausių ir stipriausių tokio pobūdžio įmonių Rytų Europoje.
Šiuo metu aktyviai ieškome plėtros galimybių, todėl į komandą kviečiame prisijungti naują specialistą.

Darbo aprašymas


  • Darbas su automobilių valstybinių numerių atpažinimo sistemomis;
  • Klientų ir sistemos naudotojų konsultavimas telefonu bei el. paštu;
  • Operatyvus klientų problemų sprendimas naudojantis įvairiomis kompiuterinėmis sistemomis;
  • Sistemų ir jų komponentų veikimo analizavimas, gedimų šalinimas ir veikimo užtikrinimas nuotoliniu būdu;
  • Gaunamos informacijos apdorojimas ir sisteminimas;
  • Bendradarbiavimas su technikų komanda;
  • Pamaininis darbas slenkančiu darbo grafiku (12 val dieną / 12 val naktį / 2 dienos laisvos);
  • Gali būti paskutiniųjų kursų studentas (-ė).

Reikalavimai


  • Išsilavinimas / patirtis: pagrindinis;
  • Kompiuterinis raštingumas;
  • Patirtis dirbant su MS Office: Word, Excel, Outlook;
  • Kalbos: lietuvių, anglų, privalumas būtų rusų kalba;
  • Analitiniai, savarankiško problemų sprendimo gebėjimai;
  • Stiprūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai (žodžiu ir raštu), komunikabilumas;
  • Noras padėti klientams;
  • Iniciatyvumas ir orientacija į rezultatą;
  • Gebėjimas dirbti komandoje ir priimti sprendimus;
  • Noras tobulėti ir mokytis.

Ką įmonė siūlo


  • Įdomų ir atsakingą darbą profesionaliame kolektyve;
  • Geras darbo sąlygas;
  • Karjeros galimybes;
  • Tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.

 


Atlyginimas nurodytas bandomuoju laikotarpiu.

Vilnius
1000 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti