Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Pardavėja - konsultantė (-as)
Soprana Personnel International, UAB

Įmonės aprašymas

Įmonė teikia administracinio personalo atrankos bei nuomos paslaugas Europoje.

Darbo aprašymas

Inovatyvi, ilgametę patirtį turinti įmonė, kurios pagrindinės veiklos sritys yra didmeninė prekyba technine izoliacija, santechnika ir priešgaisrine įranga, ieško komandos pastiprinimo ir kviečia prisijungti iniciatyvų (-ią) ir orientuotą į rezultatą klientų aptarnavimo vadybininką ŠVOK didmeninės prekybos salone.


 


Darbo pobūdis:


  • Klientų aptarnavimas/konsultavimas prekybos salone;
  • Sąskaitų išrašymas ir kitų dokumentų administravimas;
  • Ryšių palaikymas su esamais klientais ir naujų užmezgimas;
  • Nuolatinis ryšio palaikymas su produkcijos sandėliu.

Reikalavimai


  • 1+ metų patirtis didmeninėje prekyboje;
  • 1+ metų patirtis dirbant su ŠVOK;
  • Techninis išsilavinimas būtų privalumas;
  • Savarankiškumas ir iniciatyvumas;

Ką įmonė siūlo


  • Darbą stabilioje ir nuolat augančioje įmonėje;
  • Darbo grafiką I-V nuo 8:00 iki 17:00;
  • Atlyginimą (neto) 1300-1500`Eur, priklasomai nuo turimos patirties ir darbo rezultatų.

Vilnius
1300-1500 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti