Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Pardavėja - konsultantė (-as)
Swedbank, AB

Įmonės aprašymas

Klientų aptarnavimo tarnyba rūpinasi privačių ir verslo klientų aptarnavimu bei paslaugų teikimu įvairiais kanalais: klientų aptarnavimo padaliniuose, telefonu, interneto banku. Klientų aptarnavimo tarnybą sudaro klientų aptarnavimo centrai, Konsultacijų centras, Kanalų palaikymo departamentas bei Klientų duomenų valdymo padalinys.
„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk www.swedbank.lt/lt/careers

Darbo aprašymas

Šiuo metu ieškome naujo komandos nario klientų aptarnavimo centre Vilniuje! Ar tau patinka būti matomam, padėti kitiems ir siekti tobulėjimo? Tuomet šis pasiūlymas, kaip tik Tau! Dirbti „Swedbank“ reiškia būti su žmonėmis, kurie kasdien vadovaujasi atvirumo, paprastumo, rūpestingumo principais klientų, kolegų ir visuomenės atžvilgiu. Tai reiškia augti ir kurti klientų patirtį bei gerovę drauge!


Su mumis turėsi galimybę:


  • Atstovauti Swedbank organizaciją kasdien bendraujant su mūsų klientais, konsultuojant juos;
  • Konsultuoti klientus draudimo, taupymo ir finansavimo paslaugų klausimais, padėti rasti tinkamiausius finansinius sprendimus;
  • Klientus aptarnauti nuotoliniais kanalais – telefonu/video;
  • Užtikrinti aukštą klientų pasitenkinimo rodiklį;
  • Prisijungti prie profesionalios komandos ir dirbsi darbuotojus išklausančioje ir vertinančioje tarptautinėje kompanijoje.

Reikalavimai

Tikimės, kad tu turi:


  • Aukštąjį/aukštesnįjį išsilavinimą;
  • Patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse (daugiau nei metus);
  • Esi pasiryžęs aptarnauti klientus proaktyviai, nuotoliniais kanalais;
  • Taupymo/investavimo, draudimo produktų ir paslaugų teikimo klientams proceso išmanymą (privalumas);
  • Orientaciją į kliento poreikius ir aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
  • Puikius bendravimo ir derybinius sugebėjimus;
  • Geras anglų arba rusų kalbos žinias.

Organizacijoje tikime, kad žmonės yra mūsų didžiausia stiprybė. Mes dirbame kartu ir savo kasdieniame darbe vadovaujamės pagrindinėmis mūsų vertybėmis: atvirumu, paprastumu ir rūpestingumu. Kasdien kuriame pasitikėjimu, pagarba, atvirumu ir įsitraukimu pagrįstą kultūrą. Mes palaikome nuolatinį ugdymąsi ir skatiname Tave prisiimti lyderystę už savo paties karjeros kelią bei ieškoti iššūkių, kurie Tave įkvepia ir skatina tobulėti. Mes siūlome tvarią ir lanksčią darbo aplinką, kur dalijamės žiniomis ir dirbame kartu. Tu, kaip „Swedbank“ komandos narys, dalyvausi kintamo atlygio programoje, turėsi galimybę prisijungti prie „Swedbank“ pensijos darbuotojams programos, taip pat Tau bus suteiktas darbuotojų sveikatos draudimas ir kitos patrauklios papildomos naudos. Kartu mes dirbame ir kuriame gerovę, suteikdami teigiamą ir unikalią patirtį savo klientams.

Ką įmonė siūlo

Prisijunk prie mūsų komandos ir ...


tapki dalimi tarptautinės profesionalios komandos, įgyvendinančios iššūkių reikalaujančius projektus, didinančios klientų vertę ir Swedbank konkurencinį pranašumą.“ Swedbank komanda.


Laukiame tavo gyvenimo aprašymo iki 2022-11-29


Darbo užmokesčio dydžio intervalas šiai pozicijai Lietuvoje yra 1350 - 2000 EUR neatskaičius mokesčių. Daugiau skaityk čia!


https://jobs.swedbank.com/pages/employment-in-latvia-and-lithuania?preview=true


*Šioje pozicijoje nesuteikiame galimybės dirbti nuotoliniu būdu iš užsienio valstybių.


„Swedbank“ nediskriminuoja dėl lyties, amžiaus, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, etninės tapatybės, religijos ar negalios – laukiami visi.

Vilnius
1350-2000 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti