Norėdami užtikrinti saugumą bei palengvinti darbo paieškos procesą, naudojame sausainėlius. Naudodamiesi mūsų portalu Jus sutinkate, kad sausainėliai būtų naudojami.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
UAB Kerama LT
Darbo aprašymas
Bendravimas su klientais, kokybiškas jų aptarnavimas salone, telefonu bei el. paštu.
Komercinių pasiūlymų ir sutarčių ruošimas.
Užsakymų proceso koordinavimas (bendravimas su tiekėjais, prekių ir transporto užsakymas).
Bendravimas su architektais ir dizaineriais, ryšių su jais palaikymas, naujų kontaktų paieška.
Salono priežiūra, ekspozicijos išdėstymas.
Reikalavimai
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas.
Komunikabilumas, atsakingumas ir orientacija į klientą bei darbo rezultatą.
Gebėjimas išlaikyti ir kurti santykius su klientais.
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Gerai mokėti rusų ir/arba anglų kalbas.
Sėkminga patirtis pardavimų arba aptarnavimo srityje.
Gebėjimas operatyviai priimti sprendimus, valdyti stresines situacijas.
Privalumai:
Išsilavinimas ir/arba patirtis dizaino srityje.
Patirtis apdailos medžiagų pardavimo srityje.
Patirtis dirbant buhalterine Agnum programa.
Įmonė siūlo
Galimybę susikurti gerą darbo vietą.
Visas socialines garantijas.
Bazinį atlyginimą ir priedą nuo rezultatų.
Kaunas
800-2000 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti