Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
UAB "PLASTIKSĖ"
Skelbimo galiojimas pasibaigęs
Pagrindinės atsakomybės:
• Suderinti su esamais užsienio klientais jų pateiktus užsakymus ir pateikti juos tolesniam vykdymui.
• Koordinuoti užsakymų vykdymą, užtikrinant užsakymuose numatytų sąlygų laikymąsi bei reikalingos dokumentacijos išsiuntimą.
• Kontroliuoti priskirtų klientų atsiskaitymo terminų laikymąsi.
• Užtikrinti efektyvią komunikaciją su priskirtais užsienio klientais bei operatyvinės informacijos sklaidą, susijusią su užsakymų įgyvendinimu, pardavimų planavimu, klientų poreikiais, pastabomis ir pretenzijomis.
• Darbas tik su esamais klientais.
Reikalavimai:
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (socialinių arba fizikinių mokslų srityse).
• Vienerių metų darbo patirtis klientų aptarnavimo/ pardavimo srityje (privalumas).
• Geri kompiuteriniai įgūdžiai su MS365 programų paketais.
• Anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu pažengusio vartotojo lygiu (būtina).
• Asmeninės savybės: komunikabilumas, geri laiko planavimo įgūdžiai, atsakingumas, dėmesys detalėms, analitinis mąstymas, kruopštumas, gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją, savarankiškumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
• Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes sparčiai augančioje įmonėje;
• Galimybę ugdyti savo asmenines ir profesines kompetencijas;
• Laisvę kurti ir inicijuoti pokyčius
• Suderinti su esamais užsienio klientais jų pateiktus užsakymus ir pateikti juos tolesniam vykdymui.
• Koordinuoti užsakymų vykdymą, užtikrinant užsakymuose numatytų sąlygų laikymąsi bei reikalingos dokumentacijos išsiuntimą.
• Kontroliuoti priskirtų klientų atsiskaitymo terminų laikymąsi.
• Užtikrinti efektyvią komunikaciją su priskirtais užsienio klientais bei operatyvinės informacijos sklaidą, susijusią su užsakymų įgyvendinimu, pardavimų planavimu, klientų poreikiais, pastabomis ir pretenzijomis.
• Darbas tik su esamais klientais.
Reikalavimai:
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (socialinių arba fizikinių mokslų srityse).
• Vienerių metų darbo patirtis klientų aptarnavimo/ pardavimo srityje (privalumas).
• Geri kompiuteriniai įgūdžiai su MS365 programų paketais.
• Anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu pažengusio vartotojo lygiu (būtina).
• Asmeninės savybės: komunikabilumas, geri laiko planavimo įgūdžiai, atsakingumas, dėmesys detalėms, analitinis mąstymas, kruopštumas, gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją, savarankiškumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
• Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes sparčiai augančioje įmonėje;
• Galimybę ugdyti savo asmenines ir profesines kompetencijas;
• Laisvę kurti ir inicijuoti pokyčius
-1500€
(Atlyginimas prieš mokesčius)