Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
UAB ,,Intersera"
Darbo aprašymas
• Serviso klientų konsultavimas, klientų automobilių priėmimas ir atidavimas. Darbų kainų ir apimčių derinimas su klientais telefonu ir elektroniniu paštu;
• Automobilio priėmimo/atidavimo dokumentų forminimas, remonto sąmatų sudarymas. PVM sąskaitų – faktūrų išrašymas. Darbas su kasos aparatu;
• Darbų paskirstymas serviso personalui, atliktų darbų kokybės kontrolė. Tvarkos ir švaros priežiūra serviso patalpose.
Reikalavimai
• Gera orientacija ir žinios dirbant kompiuteriu;
• Geros derybinės ir vadovavimo savybės;
• Kruopštumas, gebėjimas dirbti su techniniais dokumentais
• Būtina darbo patirtis
• Serviso klientų konsultavimas, klientų automobilių priėmimas ir atidavimas. Darbų kainų ir apimčių derinimas su klientais telefonu ir elektroniniu paštu;
• Automobilio priėmimo/atidavimo dokumentų forminimas, remonto sąmatų sudarymas. PVM sąskaitų – faktūrų išrašymas. Darbas su kasos aparatu;
• Darbų paskirstymas serviso personalui, atliktų darbų kokybės kontrolė. Tvarkos ir švaros priežiūra serviso patalpose.
Reikalavimai
• Gera orientacija ir žinios dirbant kompiuteriu;
• Geros derybinės ir vadovavimo savybės;
• Kruopštumas, gebėjimas dirbti su techniniais dokumentais
• Būtina darbo patirtis
€
(Atlyginimas prieš mokesčius)