Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Asistentas (-ė)
UAB Expertus LT klientas
Darbo pobūdis:
Įmonės socialinių paskyrų (FB ir kt.) adminstravimas;
Asistavimas ir pagalba E-komercijos vadybininkui;
Kreditinių sąskaitų administravimas, jų išrašymas;
Mėnesinių ataskaitų rengimas, analizavimas ir teikimas vadovams;
Pagalba įgyvendinant reklamines kampanijas: reklaminių tekstų peržiūra, jų koregavimas;
Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.
Reikalavimai:
Panašaus darbo patirtis (privalumas);
Geri darbo kompiuteriu (MS Office) įgūdžiai;
Labai geri MS Excel programos įgūdžiai;
Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu, ne mažesnis kaip B1/B2 lygis);
Analitinis mąstymas, greita orientacija, idėjų generavimas bei kruopštumas.
Įmonė siūlo:
Neterminuotą darbo sutartį;
Draugišką kolektyvą ir palaikančius vadovus;
Darbo laiką nuo 8 val. iki 17 val. (galimybė dirbti nuotoliniu būdu dalį laiko);
Mėnesinį darbo užmokestį 700 Eur „į rankas“ bandomuoju laikotarpiu.
Darbo vietą Trakų r. sav.
Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik tinkamus kandidatus.
Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais.
Vilnius
1000 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti