Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Aptarnavimo specialistas (-ė)
Human Capital Center
Darbo pobūdis:
• Atstovavimas gerai žinomai tarptautinei kompanijai;
• Klientų aptarnavimas telefonu, reikiamos informacijos suteikimas, problemų sprendimas, informacijos duomenų bazėse administravimas;
• Atsakinėjimas į klientų užklausas el. paštu;
• Paskolų ir greitųjų kreditų pasiūlymų teikimas telefonu;
• Teikiamų paslaugų pardavimas;
• Karantino laikotarpiu darbas nuotoliu, o po karantino darbas iš ofiso.
Reikalavimai:
• Sklandi lietuvių kalba žodžiu ir raštu;
• Puikūs analitiniai įgūdžiai;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Dėmesys detalėms;
• Komunikabilumas ir greita orientacija;
• Stresinių situacijų valdymas.
Įmonė siūlo:
• Išsamius nuotolinius mokymus (mokymai truks 8 darbo dienas, mokymų pradžia – birželio 7 d.) Darbo užmokestis mokamas nuo pat pirmos mokymų dienos;
• Galimybę dirbti pilnu arba mažesniu etatu, derinti darbą su studijomis;
• Stabilų darbo užmokestį ir priedus (474-624 EUR. atskaičius mokesčius).
Kaunas
400 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti