
Administratorius (-ė)
Sostinės sporto centras
Esame Sostinės sporto centras, didžiausia vaikų ir jaunimo sportinio ugdymo įstaiga Lietuvoje. Rengiame jaunuosius sportininkus, organizuojame įvairius sporto projektus ir skatiname Vilniaus miesto gyventojų sveikatingumą bei fizinį aktyvumą.
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos! Šiuo metu ieškome ne tik administratoriaus (-ės), bet ir žmogaus, kuris ofiso kasdienybę paverčia ne tik sklandžiu procesu, bet ir sugeba įnešti geros nuotaikos. Jei tvarka tau artima, bendravimas nenuobodus, o humoro jausmas visada su tavimi – mums pakeliui!
Ką veiksi kiekvieną dieną?
• Būsi mūsų dokumentų žvaigždė – registruosi, klasifikuosi, ieškosi ir archyvuosi dokumentus dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“.
• Kuruosi visą dokumentų kelionę – nuo įeinančių ir išeinančių dokumentų iki jų savalaikės kontrolės.
• Prisidėsi prie personalo dokumentų rengimo, registravimo ir tvarkingos jų apskaitos – juk svarbu, kad viskas būtų savo vietose.
• Kartu su kolegomis kursi ir derinsi vidinius dokumentus – nes tvarka turi būti!
• Bendradarbiausi su komanda, kad visi dokumentai laiku atsidurtų ten, kur reikia.
• Vykdysi įvairias vidines apklausas – kad kolektyvo balsas būtų išgirstas, o idėjos rastų kelią į pokyčius!
• Padėsi organizuoti susitikimus, pasitarimus ar net ofiso renginius bei įstaigos šventes – smagu, kai viskas sklandžiai suplanuota!
• Prisidėsi prie kasdienės biuro tvarkos: rūpinsiesi korespondencija, bendrausi telefonu, užsakysi kanceliarines priemones.
Ko tikimės iš Tavęs?
Ko tikimės iš Tavęs?
• Turi ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
• Patirties administravimo srityje.
• Organizuotumo ir energijos – mėgsti viską sudėlioti į savo vietas.
• Patirties administravimo srityje.
• Organizuotumo ir energijos – mėgsti viską sudėlioti į savo vietas.
• Atsakomybės jausmo, kruopštumo ir dėmesio smulkmenoms – nes detalės svarbios!
• Gebėjimo išlikti ramiai(-iam) netikėtose situacijose ir greitai sugalvoti sprendimą.
• Savarankiškumo, bet ir komandinis darbas Tau – ne kliūtis.
• Draugystės su kompiuteriu ir MS365 paketu – kuo labiau pažįstate, tuo geriau!
Jei dar turi...
• Patirties dirbant su „Kontora“ sistema – puiku!
• Kalbi kitomis užsienio kalbomis – dar vienas pliusas!
Mes siūlome
• Dinamišką darbo aplinką.
• Draugišką ir profesionalų kolektyvą.
• Galimybę augti ir tobulėti profesinėje srityje.
• Lankstų darbą iš namų ir biuro.
• Papildomą darbuotojų sveikatos draudimą.
• Biurą Ozo gatvėje su nemokama automobilio parkavimo vieta.
• Vilniaus viešojo transporto kortelę su metiniu bilietu.
Atlyginimas (bruto): 1800–2000 Eur/mėn.
Atlyginimas nustatomas įvertinus kandidato patirtį ir kvalifikaciją, galimi priedai už pasiektus rezultatus.
Darbo vieta: Ozo g. 10, Vilnius.
Darbo sutartis: terminuota (su galimybe pratęsti).
Darbo laikas: pilnas etatas.
Gyvenimo aprašymą (CV) siųskite el. paštu iki 2025 m. liepos 4 d. (imtinai).
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos! Šiuo metu ieškome ne tik administratoriaus (-ės), bet ir žmogaus, kuris ofiso kasdienybę paverčia ne tik sklandžiu procesu, bet ir sugeba įnešti geros nuotaikos. Jei tvarka tau artima, bendravimas nenuobodus, o humoro jausmas visada su tavimi – mums pakeliui!
Ką veiksi kiekvieną dieną?
• Būsi mūsų dokumentų žvaigždė – registruosi, klasifikuosi, ieškosi ir archyvuosi dokumentus dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“.
• Kuruosi visą dokumentų kelionę – nuo įeinančių ir išeinančių dokumentų iki jų savalaikės kontrolės.
• Prisidėsi prie personalo dokumentų rengimo, registravimo ir tvarkingos jų apskaitos – juk svarbu, kad viskas būtų savo vietose.
• Kartu su kolegomis kursi ir derinsi vidinius dokumentus – nes tvarka turi būti!
• Bendradarbiausi su komanda, kad visi dokumentai laiku atsidurtų ten, kur reikia.
• Vykdysi įvairias vidines apklausas – kad kolektyvo balsas būtų išgirstas, o idėjos rastų kelią į pokyčius!
• Padėsi organizuoti susitikimus, pasitarimus ar net ofiso renginius bei įstaigos šventes – smagu, kai viskas sklandžiai suplanuota!
• Prisidėsi prie kasdienės biuro tvarkos: rūpinsiesi korespondencija, bendrausi telefonu, užsakysi kanceliarines priemones.
Ko tikimės iš Tavęs?
Ko tikimės iš Tavęs?
• Turi ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
• Patirties administravimo srityje.
• Organizuotumo ir energijos – mėgsti viską sudėlioti į savo vietas.
• Patirties administravimo srityje.
• Organizuotumo ir energijos – mėgsti viską sudėlioti į savo vietas.
• Atsakomybės jausmo, kruopštumo ir dėmesio smulkmenoms – nes detalės svarbios!
• Gebėjimo išlikti ramiai(-iam) netikėtose situacijose ir greitai sugalvoti sprendimą.
• Savarankiškumo, bet ir komandinis darbas Tau – ne kliūtis.
• Draugystės su kompiuteriu ir MS365 paketu – kuo labiau pažįstate, tuo geriau!
Jei dar turi...
• Patirties dirbant su „Kontora“ sistema – puiku!
• Kalbi kitomis užsienio kalbomis – dar vienas pliusas!
Mes siūlome
• Dinamišką darbo aplinką.
• Draugišką ir profesionalų kolektyvą.
• Galimybę augti ir tobulėti profesinėje srityje.
• Lankstų darbą iš namų ir biuro.
• Papildomą darbuotojų sveikatos draudimą.
• Biurą Ozo gatvėje su nemokama automobilio parkavimo vieta.
• Vilniaus viešojo transporto kortelę su metiniu bilietu.
Atlyginimas (bruto): 1800–2000 Eur/mėn.
Atlyginimas nustatomas įvertinus kandidato patirtį ir kvalifikaciją, galimi priedai už pasiektus rezultatus.
Darbo vieta: Ozo g. 10, Vilnius.
Darbo sutartis: terminuota (su galimybe pratęsti).
Darbo laikas: pilnas etatas.
Gyvenimo aprašymą (CV) siųskite el. paštu iki 2025 m. liepos 4 d. (imtinai).
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
-2000€
(Atlyginimas prieš mokesčius)