
Administratorius (-ė)
UAB DS Smith Packaging Lithuania
Darbo pobūdis
Biuro veiklos organizavimas ir priežiūra: biuro tvarkos užtikrinimas, reikiamų prekių ir paslaugų užsakymas, rūpinimasis jų atnaujinimu;
Įmonės dokumentų valdymas: gaunamų ir siunčiamų raštų, sutarčių ir kitų dokumentų tvarkymas, rengimas, paskirstymas;
Skambučių ir informacijos srautų valdymas;
Svečių sutikimas ir priėmimas;
Dokumentų vertimas iš/į anglų kalbą, tekstų redagavimas (proofreading);
Darbuotojų verslo kelionių organizavimas;
Prezentacijų rengimas;
Pagalba organizuojant renginius, bendruomenių veiklas bei kitas iniciatyvas;
Įsitraukimas į vidinės komunikacijos procesą;
Įvairūs kiti organizaciniai ir administraciniai darbai.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis išsilavinimas;
Raštvedybos išmanymas;
Ne mažesnė nei vienerių metų sėkminga bendrovės veiklos administravimo patirtis;
Organizaciniai gebėjimai, laiko planavimo įgūdžiai;
Gebėjimas prisitaikyti prie dinamiškos aplinkos ir operatyviai reaguoti sprendžiant įvairius klausimus;
Kruopštumas, atsakingumas, darbštumas ir komunikabilumas;
Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint ir kt.).
Įmonė siūlo
Atlyginimą nuo 1100 Eur/mėn neto iki 1400 Eur/mėn neto;
Kasmet augantį bei laiku mokamą atlyginimą;
Maitinimą už 2,20 eurų dienai (likusią dalį kompensuoja darbdavys);
Nelaimingų atsitikimų draudimą galiojantį 7/24;
Sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio;
I-V darbo laiką nuo 8:00 - 17:00 val.(hibridinio darbo nėra);
Karjeros augimo perspektyvas dinamiškoje kompanijoje;
Draugišką ir palaikančią komandą, vertinančią kiekvieno nario indėlį;
Patogų susisiekimą visuomeniniu transportu ir/ar nemokamą parkingą automobiliui.
Biuro veiklos organizavimas ir priežiūra: biuro tvarkos užtikrinimas, reikiamų prekių ir paslaugų užsakymas, rūpinimasis jų atnaujinimu;
Įmonės dokumentų valdymas: gaunamų ir siunčiamų raštų, sutarčių ir kitų dokumentų tvarkymas, rengimas, paskirstymas;
Skambučių ir informacijos srautų valdymas;
Svečių sutikimas ir priėmimas;
Dokumentų vertimas iš/į anglų kalbą, tekstų redagavimas (proofreading);
Darbuotojų verslo kelionių organizavimas;
Prezentacijų rengimas;
Pagalba organizuojant renginius, bendruomenių veiklas bei kitas iniciatyvas;
Įsitraukimas į vidinės komunikacijos procesą;
Įvairūs kiti organizaciniai ir administraciniai darbai.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis išsilavinimas;
Raštvedybos išmanymas;
Ne mažesnė nei vienerių metų sėkminga bendrovės veiklos administravimo patirtis;
Organizaciniai gebėjimai, laiko planavimo įgūdžiai;
Gebėjimas prisitaikyti prie dinamiškos aplinkos ir operatyviai reaguoti sprendžiant įvairius klausimus;
Kruopštumas, atsakingumas, darbštumas ir komunikabilumas;
Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint ir kt.).
Įmonė siūlo
Atlyginimą nuo 1100 Eur/mėn neto iki 1400 Eur/mėn neto;
Kasmet augantį bei laiku mokamą atlyginimą;
Maitinimą už 2,20 eurų dienai (likusią dalį kompensuoja darbdavys);
Nelaimingų atsitikimų draudimą galiojantį 7/24;
Sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio;
I-V darbo laiką nuo 8:00 - 17:00 val.(hibridinio darbo nėra);
Karjeros augimo perspektyvas dinamiškoje kompanijoje;
Draugišką ir palaikančią komandą, vertinančią kiekvieno nario indėlį;
Patogų susisiekimą visuomeniniu transportu ir/ar nemokamą parkingą automobiliui.
-2200€
(Atlyginimas prieš mokesčius)