Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbuotojų sąrašą
Logistikos vadybininkas (-ė)
Trumpai apie mane:
Sveiki, esu Gabrielė ir ieškau darbo, bei naujos patirties.
Galiu būti jūsų dešine ranka, kaire ranka, kojomis, akimis ir pora naujų smegenų vingių. Lengvai randu bendrą kalbą su pačiais įvairiausiais žmonėmis.
Ieškau darbo bet kurioje srityje, tačiau pirmenybę teikčiau Transporto / Logistikos pasiūlymams.
Turiu 7 metų patirtį kompanijoje,, Amazon ‘‘ – bendroje visumoje – Didžiojoje Britanijoje praleidau 9-erius metus. Įgijau daug patirties, sutikau daug įvairių žmonių. Visa patirtimi įgyta per šiuos metus, mielai pasidalinčiau su savo nauja komanda.
„Ankstesnė patirtis ir ypač darbas „Amazon“ išmokė, jog klientas yra svarbiausia verslo grandis''.
Patirtis - prekių pakrovimo/pristatymo klientams organizavime, probleminių situacijų spendime, tarpininkavimo su kurjerių kompanijomis. Taip pat turiu palaikyti nuolatinį kontaktą su gamybos padaliniais, reaguojant į gamybos plano pokyčius, priimti skubius, bei reikalingus sprendimus.
Įgyta patirtis kolektyvo vadovavimui, darbų organizavime. Visakeriopa pagalba vadovui - dokumentų tvarkyme, ataskaitų ruošime, dalyvavimas įmonės veikloje – susirinkimuose.
Esu pasirengusi daryti viską ir netgi daugiau, jeigu žinosiu, kad tai atneš realią naudą kompanijai ar žmogui, kuriam dirbu. Na, ir žinoma, kad mano darbas bus oriai įvertintas. Greitai mokausi, prisitaikau, esu ištverminga, lengvai bendraujanti, siekianti naujų tikslų. Ieškanti naujų iššūkių.
Šiuo metu vis dar dirbu kompanijoje ,,Amazon'' - į Lietuvą grįžtu Liepos mėnesio gale.
Darbo patirtis:
Atsakinga už komandos tvarkaraščius. Paskirstyti ir koordinuoti darbus. Kontroliuoti užduočių atlikimo terminus, bei atliktų darbų kokybę. Techniniai ir administraciniai darbų atlikimai, apibrėžti darbų vadovo. Telefono, el. laiškų komunikacijos su komanda ir klientais, taip pat renkama ir dokumentuojama techninė informacija. Susisiekimas su tiekėjais ir pranešimas apie bet kokius transporto priemonių trikdžius ar technines problemas. Dokumentuojami ir sprendžiami incidentai ir pretenzijos. Prekių pakrovimo/išvežimo klientams organizavime, probleminių situacijų, susijusių su prekių pristatymu/ išvežimu valdyme, tarpininkavimo su kurjerių kompanijomis. Taip pat turiu palaikyti nuolatinį kontaktą su gamybos padaliniais, reaguojant į gamybos plano pokyčius, priimti greitus ir reikalingus sprendimus, kurie neturėtų įtakos pirkėjams/klientams gaunant prekes nustatytu laiku. Ataskaitų teikimas ir problemų eskalacijos vadovui. Užsakymų pateikimas. Prekių sėkmingos eksportacijos prižiūrėjimas. Pareigos apima ir pagrindinę HR administratoriaus veiklą, susijusią su darbuotojų nebuvimu, jų pakeitimu ir bet kurios kitos su sandėliu susijusios veiklos problemų sprendimu - ieškojimas ir atlikimas. Kasdieninis kiemo/ teritorijos auditas, kasdieninių - savaitinių ataskaitų ruošimas. Gebėjimas konsoliduoti informaciją iš įvairių šaltinių, kad nustatyti kasdieninius priekabų skaičiaus reikalavimus ir priekabų srautą kieme/teritorijoje.
PASIEKIMAI IR ĮGŪDŽIAI:
Savo karjerą kompanijoje pradėjau nuo pačių paprasčiausių darbų: Buvau ,,picker'' ( liečiamuoju kompiuteriu rinkdavau pirkėjų užsakymus). Palaipsniui įgijau daugiau patirties - dirbau ,,packer'' ( pakuodavau užsakytas prekes - ruošdavome išvežimui). Bėgant metam toliau kopiau Amazon laiptais - patirtį plėčiau siuntų išvežimo skyriuje, išsilaikiau elektrinių keltuvų kursus (PPT, PIT) - dalyvavau priekabų krovime. Įgijau ,,Kiemo maršalo'' leidimą, į teritoriją įleisdavau ir išleisdavau vilkikus. Norėdama gauti didesnę patirtį, gavau klerko apmokymus, prisijungiau prie transporto padalinio - šitame skyriuje įgijau visą logistikos/transporto patirtį. Naujų žinių noras tuo nesibaigė, sėkmingai kopiu toliau - šiuo metu esu pamainos vadovas - vadovaujantis komandai.
Atvykstančių priekabų įregistravimas vykdomas dviem būdais – mobiliuoju liečiamuoju kompiuteriu ‘’TC56’’ arba internetine programa – ‘’Guard shack’’.
Sprendžiamos iškilusios problemas duomenų bazėje – keliant ‘’byla’’ – kuri būtų matoma kurjerių kompanijoms, mūsų sandėliui ir kitiems logistikos padaliniams. CMR - kūrimas, pasimetusių siuntų ieškojimas, problemų sprendimas.
Gebu būti aktyvi, tiksli, patikima ir gebu gerai dirbti su kitais. Gebėjimas naudotis kompiuteriu įgudusio vartotojo lygiu.
Gebėjimas koncentruotis ir dirbti sistemingai komandoje. Organizuotumas, kruopštumas, reiklumas. Aukštos kokybės klientų aptarnavimas. Prioritetizavimo gebėjimai, iniciatyvos naudojimas. Daugia-funkcinių darbų atlikimas
Kaunas
800 (Atlyginimas į rankas)