Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
Pareigos: marketingo vadybininkė
Pagrindinės veiklos ir atsakomybės:
Darbas su klientais: pardavimai, klientų aptarnavimas, sąskaitų išrašymas, probleminių klausimų sprendimas, darbas su apskaitos programa.
Reklaminių kampanijų, organizavimas bei įgyvendinimas.
Atsakomybė už įmonės įvaizdžio išorėje ir viduje formavimą.
Dokumentų, susijusių Reach reglamentu, rengimas bei įmonėms taikomų aplinkosaugos bei taršos prievolių įgyvendinimas.
Pasiekimai:
Klientų aptarnavimo standarto užtikrinimas, gero grįžtamojo ryšio iš klientų gavimas.
Įgijau ir išlavinau savo derybinius įgūdžius, kurių dėka gebu rasti sprendimą bet kokioje sudėtingoje situacijoje.
Pagrindinės veiklos ir atsakomybės:
Darbas su klientais: pardavimai, klientų aptarnavimas, sąskaitų išrašymas, probleminių klausimų sprendimas, darbas su apskaitos programa.
Reklaminių kampanijų, organizavimas bei įgyvendinimas.
Atsakomybė už įmonės įvaizdžio išorėje ir viduje formavimą.
Dokumentų, susijusių Reach reglamentu, rengimas bei įmonėms taikomų aplinkosaugos bei taršos prievolių įgyvendinimas.
Pasiekimai:
Klientų aptarnavimo standarto užtikrinimas, gero grįžtamojo ryšio iš klientų gavimas.
Įgijau ir išlavinau savo derybinius įgūdžius, kurių dėka gebu rasti sprendimą bet kokioje sudėtingoje situacijoje.
€ (Atlyginimas į rankas)