Asistentas (-ė)
Esu 23 metų mergina, baigusi Verslo anglų kalbos studijas Marijampolės kolegijoje ir įgijusi dalykinės profesinės kalbos bakarauro laipsnį. Taip pat šiuo metu studijuoju Teisės edukologijos magistro ištęstines studijas Mykolo Romerio Universitete (paskaitos vyksta Marijampolės kolegijoje)
Darbinė patirtis: 1 metus esu dirbusi AB „Lietuvos draudimas“ asistente verslo klientų departamente. Darbo specifika – draudimo pasiūlymų ruošimas fiziniams ir juridiniams (TIA programa), ataskaitų pildymas, traukimas (SAP programa), bendravimas su klientai elektroniniu paštu, telefonu, sutarčių blankų ruošimas,
dokumentų administravimas, tvarkymas, ruošimas.
Taip pat esu atlikusi įvairaus pobūdžio praktikas organizacijose, kurių metu reikėjo bendrauti su klientais bei užsienio partneriais telefonu, elektroniniais laiškais, versti įvarią korespondenciją iš lietuvių į anglų kalbą, maketuoti atvirukus, plakatus, ruošti įvarias sutartis ir kito pobūdžio dokumentus. Esu dalyvavusi nemažai tiek vietinėse, tiek tarptautinėse konferencijose ir kaip dalyvė ir kaip pranešėja. Todėl esu įvaldžiusi puikius prezentacijų ruošimo ir viešojo kalbėjimo įgūdžius. Gerai moku anglų kalbą, tiek žodinę, tiek rašytinę, taip pat turiu įgūdžių dirbant su programomis - Words, Excel, Power Point, vertimo programa SDL Studio Trados 2011 bei video montavimo programos - Lightworks, Windows Movie Maker. Esu atsakinga ir darbšti, gebu dirbti tiek individualiai, tiek komandoje, todėl man pateiktas užduotis stengsiuosi atlikti laiku ir nepriekaištingai.
dokumentų administravimas, tvarkymas, ruošimas.
Darbinė patirtis: 1 metus esu dirbusi AB „Lietuvos draudimas“ asistente verslo klientų departamente. Darbo specifika – draudimo pasiūlymų ruošimas fiziniams ir juridiniams (TIA programa), ataskaitų pildymas, traukimas (SAP programa), bendravimas su klientai elektroniniu paštu, telefonu, sutarčių blankų ruošimas,
dokumentų administravimas, tvarkymas, ruošimas.
Taip pat esu atlikusi įvairaus pobūdžio praktikas organizacijose, kurių metu reikėjo bendrauti su klientais bei užsienio partneriais telefonu, elektroniniais laiškais, versti įvarią korespondenciją iš lietuvių į anglų kalbą, maketuoti atvirukus, plakatus, ruošti įvarias sutartis ir kito pobūdžio dokumentus. Esu dalyvavusi nemažai tiek vietinėse, tiek tarptautinėse konferencijose ir kaip dalyvė ir kaip pranešėja. Todėl esu įvaldžiusi puikius prezentacijų ruošimo ir viešojo kalbėjimo įgūdžius. Gerai moku anglų kalbą, tiek žodinę, tiek rašytinę, taip pat turiu įgūdžių dirbant su programomis - Words, Excel, Power Point, vertimo programa SDL Studio Trados 2011 bei video montavimo programos - Lightworks, Windows Movie Maker. Esu atsakinga ir darbšti, gebu dirbti tiek individualiai, tiek komandoje, todėl man pateiktas užduotis stengsiuosi atlikti laiku ir nepriekaištingai.
dokumentų administravimas, tvarkymas, ruošimas.
€ (Atlyginimas į rankas)