Aptarnavimo specialistas (-ė)
Esu kruopšti, atsakinga ir lanksti asmenybė. Patikėtas užduotis visuomet atlieku iki galo. Imuosi iniciatyvos atliekant įvairias užduotis. Esu baigusi Vilniaus kolegiją.
Galiu dirbti kolektyve ir individualiai. Man patinka bendrauti su žmonėmis. Mėgstu naujus iššūkius ir siekiu įgyti kuo daugiau žinių. Administratore dirbau privačioje statybų firmoje. Bendravau su klientais, siekdavau išpildyti jų poreikius, pasiūlydavau variantą atitinkantį jų pageidavimus, parinkdavau spalvų derinius, konsultavau dizaino ir priderinimo prie namų interjero klausimais, valdžiau skambučių srautą, paruošdavau dokumentaciją, vykdavau į objektus pažiūrėti kaip vyksta darbai,pildžiau darbų saugos kontrolę, atlikdavau pirminę atranką telefonu ir suorganizuodavau kandidatų atvykimą į pokalbį, vykdžiau ir kitus administracinius darbus. Bibliotekoje dirbau skaitykloje aptarnavau skaitytojus, organizuodavau įvairias parodas. Tekdavo bendrauti su dėstytojais, profesoriais ir užsienio šalių ambasados darbuotojais rengiat parodas, rašiau darbo monitoringą,tvarkiau archyvą, teikdavau bibliografinę informaciją, padėdavau studentams ir dėstytojams užsakyti ir pratęsti elektroniniu būdu knygas. Darbas su duomenų ir bibliografinėmis bazėmis. Skaičiuodavau delspinigius už laiku negrąžintas knygas. Valdžiau įeinančius ir išeinančius skambučius. Darbas su skolininkais, įvairios informacijos paieška ir apdorojimas, duomenų suvedimas į cirkuliacijos Aleph programą. Įvertindavau ir įkainodavau nemokamai gaunamas knygas. Vesdavau fondo apskaitą, paruošdavau nurašytų leidinių aktą. Turiu darbo organizavimo įgūdžius. Vykdžiau fondo patikrinimą, susitikrinant su inventorine apskaitos knyga.
Esu komunikabili. Pasižymiu sklandžiu bendravimu su klientais ir gerais konfliktų valdymo, ir reprezentaciniais įgūdžiais. Gebu išklausyti, šypsotis ir telefonu, argumentuotai pateikiu savo nuomonę ir greitai suteikti klientui visą reikalingą informaciją. Puikiai kalbu ir rašau rusiškai, anglų ir lenkų k. pagrindai. Turiu gerus darbo su kompiuteriu įgūdžius. Dirbau su programa Aleph. Su Navision apskaitos programa ir Intrastato programa esu susipažinusi.
Tarptautiniame prancūzų licėjuje dirbau mokytojo asistente padėdavau pamoku metu ir po pamokų, fiksuodavau vaikų pasiekimus ir pažangą, mokiau popieriaus lankstymo paslapčių, origamio, organizuodavau edukacines programas, mokiau rusakalbius vaikus lietuvių kalbos, bendravau su auklėtinių tėveliais. Dirbau su 3-5 amžiaus vaikais ir su priešmokyklinukais, pradinukais.
Dalyvaudavau įvairiuose kursuose, renginiuose. Teko dirbti AB „Lietuvos spaudos“ trumpai, lankiau kursus „Prekybos pradžiamokslis“ ir susipažinau su asortimentu, stebėjau apyvartos pokyčius ir raidą, kaip organizuoti pardavimo procesą, administravimą terminalo „Perlas“ pinigų skaičiavimas, aptarnavimo kultūra, elgesys su klientais. Geri derybiniai, komunikavimo, bendradarbiavimo ir organizaciniai įgūdžiai.
Įgavau patirties ir žinių dirbdama AB Lietuva Telia dokumentų valdymo, archyvavimo, rūšiavimo, sisteminimo srityje. Duomenų suvedimo į sistemą Lotus Notes, 03 G, korespondencijos tvarkymas, dokumentų paruošimas naikinimui ir jo sudėliojimas į dėžes. Dalyvavau apmokymuose teikiant paslaugas ir informaciją telefonu skambučių centre UAB „Infomedia“. Administravau dokumentų srautų valdymą: raštų ruošimą, registravimą, įsakymų, sutarčių ir kitų vidinių dokumentų koordinavimą.
Vertinu draugišką kolektyvą. Sugebu sau kelti tikslus ir jų siekti. Esu nuoširdi, pareiginga, tvarkinga, sąžininga, kūrybiška.
Labai norėčiau dirbti Jūsų siūlomą darbą. Dėkoju už laiką svarstant mano kandidatūrą.
Pagarbiai
Silvija Petrėnienė
Galiu dirbti kolektyve ir individualiai. Man patinka bendrauti su žmonėmis. Mėgstu naujus iššūkius ir siekiu įgyti kuo daugiau žinių. Administratore dirbau privačioje statybų firmoje. Bendravau su klientais, siekdavau išpildyti jų poreikius, pasiūlydavau variantą atitinkantį jų pageidavimus, parinkdavau spalvų derinius, konsultavau dizaino ir priderinimo prie namų interjero klausimais, valdžiau skambučių srautą, paruošdavau dokumentaciją, vykdavau į objektus pažiūrėti kaip vyksta darbai,pildžiau darbų saugos kontrolę, atlikdavau pirminę atranką telefonu ir suorganizuodavau kandidatų atvykimą į pokalbį, vykdžiau ir kitus administracinius darbus. Bibliotekoje dirbau skaitykloje aptarnavau skaitytojus, organizuodavau įvairias parodas. Tekdavo bendrauti su dėstytojais, profesoriais ir užsienio šalių ambasados darbuotojais rengiat parodas, rašiau darbo monitoringą,tvarkiau archyvą, teikdavau bibliografinę informaciją, padėdavau studentams ir dėstytojams užsakyti ir pratęsti elektroniniu būdu knygas. Darbas su duomenų ir bibliografinėmis bazėmis. Skaičiuodavau delspinigius už laiku negrąžintas knygas. Valdžiau įeinančius ir išeinančius skambučius. Darbas su skolininkais, įvairios informacijos paieška ir apdorojimas, duomenų suvedimas į cirkuliacijos Aleph programą. Įvertindavau ir įkainodavau nemokamai gaunamas knygas. Vesdavau fondo apskaitą, paruošdavau nurašytų leidinių aktą. Turiu darbo organizavimo įgūdžius. Vykdžiau fondo patikrinimą, susitikrinant su inventorine apskaitos knyga.
Esu komunikabili. Pasižymiu sklandžiu bendravimu su klientais ir gerais konfliktų valdymo, ir reprezentaciniais įgūdžiais. Gebu išklausyti, šypsotis ir telefonu, argumentuotai pateikiu savo nuomonę ir greitai suteikti klientui visą reikalingą informaciją. Puikiai kalbu ir rašau rusiškai, anglų ir lenkų k. pagrindai. Turiu gerus darbo su kompiuteriu įgūdžius. Dirbau su programa Aleph. Su Navision apskaitos programa ir Intrastato programa esu susipažinusi.
Tarptautiniame prancūzų licėjuje dirbau mokytojo asistente padėdavau pamoku metu ir po pamokų, fiksuodavau vaikų pasiekimus ir pažangą, mokiau popieriaus lankstymo paslapčių, origamio, organizuodavau edukacines programas, mokiau rusakalbius vaikus lietuvių kalbos, bendravau su auklėtinių tėveliais. Dirbau su 3-5 amžiaus vaikais ir su priešmokyklinukais, pradinukais.
Dalyvaudavau įvairiuose kursuose, renginiuose. Teko dirbti AB „Lietuvos spaudos“ trumpai, lankiau kursus „Prekybos pradžiamokslis“ ir susipažinau su asortimentu, stebėjau apyvartos pokyčius ir raidą, kaip organizuoti pardavimo procesą, administravimą terminalo „Perlas“ pinigų skaičiavimas, aptarnavimo kultūra, elgesys su klientais. Geri derybiniai, komunikavimo, bendradarbiavimo ir organizaciniai įgūdžiai.
Įgavau patirties ir žinių dirbdama AB Lietuva Telia dokumentų valdymo, archyvavimo, rūšiavimo, sisteminimo srityje. Duomenų suvedimo į sistemą Lotus Notes, 03 G, korespondencijos tvarkymas, dokumentų paruošimas naikinimui ir jo sudėliojimas į dėžes. Dalyvavau apmokymuose teikiant paslaugas ir informaciją telefonu skambučių centre UAB „Infomedia“. Administravau dokumentų srautų valdymą: raštų ruošimą, registravimą, įsakymų, sutarčių ir kitų vidinių dokumentų koordinavimą.
Vertinu draugišką kolektyvą. Sugebu sau kelti tikslus ir jų siekti. Esu nuoširdi, pareiginga, tvarkinga, sąžininga, kūrybiška.
Labai norėčiau dirbti Jūsų siūlomą darbą. Dėkoju už laiką svarstant mano kandidatūrą.
Pagarbiai
Silvija Petrėnienė
€ (Atlyginimas į rankas)