Aptarnavimo specialistas (-ė)
Manau svarbiausia, ką verta akcentuoti, yra mano darbo patirtis, klientų aptarnavimo srityje. Lietuvos banke dirbau nuo 1995m., vyresniąja kasininke. Dirbau su klientais, taip pat didelė dalis darbo buvo su grynaisiais pinigais. Moku dirbti delniniais kompiuteriais, skenavimo, barkodavimo įrenginiais. Puikiai išmanau MS Office programas.
Esu darbšti, komunikabili, atsakinga, greitai įsisavinanti naują informaciją, siekianti tikslo optimistė, aktyvi, energinga ir orientuota į rezultatą, todėl net esant stresinėms situacijoms gebu susitelkti ir pasiekti užbrėžtų tikslų. Puikiai gebu įsilieti į kolektyvą, taip pat savarankiškai atlikti man pavestus darbus. Labai gerai sekasi bendrauti su klientais.
Esu darbšti, komunikabili, atsakinga, greitai įsisavinanti naują informaciją, siekianti tikslo optimistė, aktyvi, energinga ir orientuota į rezultatą, todėl net esant stresinėms situacijoms gebu susitelkti ir pasiekti užbrėžtų tikslų. Puikiai gebu įsilieti į kolektyvą, taip pat savarankiškai atlikti man pavestus darbus. Labai gerai sekasi bendrauti su klientais.
€ (Atlyginimas į rankas)