Apskaitininkas (-ė)
2018/08 – 2018/10
UAB „Amarivus“, apskaitininkė
Moteriškos bei vyriškos avalynės prekybinė įmonė (mažmeninė prekyba).
Pagrindinių prekių judėjimo dokumentų paruošimas (važtaraščių išrašymas, barkodų atspausdinimas).
Kitų prekių paskirstymas (planavimas, važtaraščių išrašymas).
Neatitikimų, nukainavimų dokumentacijos tvarkyma.
Prekių (pinigų) grąžinimo aktų tikrinimas.
Dokumentų rūšiavimas ir archyvavimas bei kt. darbai.
Darbas su pr. EDRANA.
2017/09 – 2017/12
UAB „Eden Springs Lietuva“, pardavimų vadybininkė
Vandens, kavos bei arbatos tiekėjas.
Kavos bei vandens tiekimo paslaugų ir sprendimų pardavimas (vandens, kavos bei arbatos pardavimai, vandens bei kavos aparatų nuomos pardavimai).
Rinkos analizė, verslo klientų poreikių vertinimas, derybos (nuolatiniai vizitai pas klientus).
Bendravimas su klientais telefonu, el. paštu, vizito metu.
Komercinių pasiūlymų ruošimas, sutarčių sudarymas, užsakymų pateikimas sandėliui.
Darbas su pr. “Word”, įmonės vidine programa.
2012/05 – iki dabar
IĮ „PRO Market“, projektų vadybininkė
Internetinis projektas
Darbas prie internetinio projekto.
Partnerių paieška, pasiūlymų bei kainų derinimas, konsultacija, sutarčių sudarymas.
Pasiūlymų koordinavimas bei jų planavimas. Kainų rinkoje analizė.
Pasiūlymų ruošimas / tekstų kūrimas, administravimas – įkėlimas į internetinę svetainę.
Bendravimas su klientais bei jiems pagalbos suteikimas telefonu, el. paštu.
Darbas su pr. „Photoshop“, “Excel“, “Word”.
2011/08 – 2012/05
UAB „Officeday“, Franšizės ir didmeninės prekybos skyrius, projektų koordinatorė
Darbas su didmenininkais bei įmonės frančizėmis.
Analogiškas darbas, kaip ir projektų skyriuje, išskyrus nedalyvavimas Viešųjų pirkimų konkursuose.
Pardavimų planavimas-prognozė, biudžeto planavimas. Darbas su franšizėmis: konsultavimas visais klausimais – susijusių su pardavimais bei ūkiniais klausimais.
Darbas su pr. AXAPTA, “Word”, “Excel“.
2009/05 – 2011/08 Nėštumo, gimdymo, vaiko priežiūros atostogos.
2007/03 – 2009/05
UAB „Officeday“, Projektų skyrius, projektų koordinatorė
Biuro prekių bei paslaugų tiekėjas.
Darbas su dideliais-strateginiais klientais.
Prekių bei paslaugų pardavimas, klientų konsultavimas bei naujų produktų pristatymas, pasiūlymų ruošimas, kainodaros formavimas.
Vizitai pas klientus.
Dalyvavimas kainų apklausose bei Viešųjų pirkimų konkursuose.
Klientų užsakymų vykdymo eigos kontrolė, su klientų aptarnavimu susijusių problemų sprendimas, klientų poreikių analizė, pardavimų analizė.
Klientų duomenų bazės (CRM) priežiūra ir pildymas.
Reguliarus klientų skolų valdymas.
Nuolatinis bendravimas su kitais įmonės padaliniais.
Darbas su pr. NAVISION, “Word”, “Excel“.
2002/09 – 2007/03 AB „Lietuvos draudimas“, Finansų departamentas, Centrinių pirkimų ir paslaugų skyrius, pirkimų vadybininkė
Tiekėjų rinkoje analizė, pirkimų konkursų, apklausų organizavimas bei sutarčių derinimas; veiklos su esamais tiekėjais koordinavimas bei iš jų gaunamų sąskaitų administravimas.
Su veikla susijusių ataskaitų ruošimas.
Naujų taupymų galimybių analizė.
Nuolatinis bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais. Įvairios skyriaus dokumentacijos tvarkymas bei jos organizavimas perdavimui į archyvą.
Su veikla susijusių politikų bei procedūrų aprašymas.
UAB „Amarivus“, apskaitininkė
Moteriškos bei vyriškos avalynės prekybinė įmonė (mažmeninė prekyba).
Pagrindinių prekių judėjimo dokumentų paruošimas (važtaraščių išrašymas, barkodų atspausdinimas).
Kitų prekių paskirstymas (planavimas, važtaraščių išrašymas).
Neatitikimų, nukainavimų dokumentacijos tvarkyma.
Prekių (pinigų) grąžinimo aktų tikrinimas.
Dokumentų rūšiavimas ir archyvavimas bei kt. darbai.
Darbas su pr. EDRANA.
2017/09 – 2017/12
UAB „Eden Springs Lietuva“, pardavimų vadybininkė
Vandens, kavos bei arbatos tiekėjas.
Kavos bei vandens tiekimo paslaugų ir sprendimų pardavimas (vandens, kavos bei arbatos pardavimai, vandens bei kavos aparatų nuomos pardavimai).
Rinkos analizė, verslo klientų poreikių vertinimas, derybos (nuolatiniai vizitai pas klientus).
Bendravimas su klientais telefonu, el. paštu, vizito metu.
Komercinių pasiūlymų ruošimas, sutarčių sudarymas, užsakymų pateikimas sandėliui.
Darbas su pr. “Word”, įmonės vidine programa.
2012/05 – iki dabar
IĮ „PRO Market“, projektų vadybininkė
Internetinis projektas
Darbas prie internetinio projekto.
Partnerių paieška, pasiūlymų bei kainų derinimas, konsultacija, sutarčių sudarymas.
Pasiūlymų koordinavimas bei jų planavimas. Kainų rinkoje analizė.
Pasiūlymų ruošimas / tekstų kūrimas, administravimas – įkėlimas į internetinę svetainę.
Bendravimas su klientais bei jiems pagalbos suteikimas telefonu, el. paštu.
Darbas su pr. „Photoshop“, “Excel“, “Word”.
2011/08 – 2012/05
UAB „Officeday“, Franšizės ir didmeninės prekybos skyrius, projektų koordinatorė
Darbas su didmenininkais bei įmonės frančizėmis.
Analogiškas darbas, kaip ir projektų skyriuje, išskyrus nedalyvavimas Viešųjų pirkimų konkursuose.
Pardavimų planavimas-prognozė, biudžeto planavimas. Darbas su franšizėmis: konsultavimas visais klausimais – susijusių su pardavimais bei ūkiniais klausimais.
Darbas su pr. AXAPTA, “Word”, “Excel“.
2009/05 – 2011/08 Nėštumo, gimdymo, vaiko priežiūros atostogos.
2007/03 – 2009/05
UAB „Officeday“, Projektų skyrius, projektų koordinatorė
Biuro prekių bei paslaugų tiekėjas.
Darbas su dideliais-strateginiais klientais.
Prekių bei paslaugų pardavimas, klientų konsultavimas bei naujų produktų pristatymas, pasiūlymų ruošimas, kainodaros formavimas.
Vizitai pas klientus.
Dalyvavimas kainų apklausose bei Viešųjų pirkimų konkursuose.
Klientų užsakymų vykdymo eigos kontrolė, su klientų aptarnavimu susijusių problemų sprendimas, klientų poreikių analizė, pardavimų analizė.
Klientų duomenų bazės (CRM) priežiūra ir pildymas.
Reguliarus klientų skolų valdymas.
Nuolatinis bendravimas su kitais įmonės padaliniais.
Darbas su pr. NAVISION, “Word”, “Excel“.
2002/09 – 2007/03 AB „Lietuvos draudimas“, Finansų departamentas, Centrinių pirkimų ir paslaugų skyrius, pirkimų vadybininkė
Tiekėjų rinkoje analizė, pirkimų konkursų, apklausų organizavimas bei sutarčių derinimas; veiklos su esamais tiekėjais koordinavimas bei iš jų gaunamų sąskaitų administravimas.
Su veikla susijusių ataskaitų ruošimas.
Naujų taupymų galimybių analizė.
Nuolatinis bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais. Įvairios skyriaus dokumentacijos tvarkymas bei jos organizavimas perdavimui į archyvą.
Su veikla susijusių politikų bei procedūrų aprašymas.
€ (Atlyginimas į rankas)