Administratorius (-ė)
Mano darbo patirtis: paslaugų ir medžiagų pirkimo pajamavimas, darbų registravimas,
dokumentų suvedimas sąskaitų išrašymui klientams, klientų duomenų tvarkymas, skambučių administravimas, bendravimas su klientais telefonu ir el. paštu, pašto korespondencijos priėmimas-išsiuntimas, kanceliarinių prekių užsakymas, dokumentų skenavimas ir kopijavimas, darbuotojų atostogų prašymų bei žurnalų pildymas, įdarbinimo ir išdarbinimo pirminis dokumentų forminimas, pagalba serviso ir kitiems įmonės darbuotojams, bei įvairių ataskaitų rengimas.
dokumentų suvedimas sąskaitų išrašymui klientams, klientų duomenų tvarkymas, skambučių administravimas, bendravimas su klientais telefonu ir el. paštu, pašto korespondencijos priėmimas-išsiuntimas, kanceliarinių prekių užsakymas, dokumentų skenavimas ir kopijavimas, darbuotojų atostogų prašymų bei žurnalų pildymas, įdarbinimo ir išdarbinimo pirminis dokumentų forminimas, pagalba serviso ir kitiems įmonės darbuotojams, bei įvairių ataskaitų rengimas.
€ (Atlyginimas į rankas)
