Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
Valstybinė ligonių kasa
Reikalavimai pretendentams:
Būti susipažinus su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais VLK veiklą;
Išmanyti Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymą, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą, 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas; toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymą ir Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymą;
Turėti aukštąjį universitetinį arba koleginį išsilavinimą;
Mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir savarankiškai planuoti darbą;
Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
Gerai mokėti dirbti šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis (MS Office programos, internetas, elektroninis paštas).
Pareigybės funkcijos:
Konsultuoja gyventojus privalomojo sveikatos draudimo vykdymo klausimais, teikia telefonu besikreipiantiems gyventojams bendro pobūdžio informaciją apie privalomąjį sveikatos draudimą;
Nagrinėja telefonu pateiktus gyventojų žodinius prašymus, atsako į juos naudojantis Konsultavimo informacinės sistemos (toliau – KIS) priemonėmis ir remiantis BDAR reglamentuotais asmens duomenų saugos reikalavimais;
Pagal kompetenciją tvarko KIS duomenis, užtikrina KIS duomenų saugą, Skyriaus vedėjo pavedimu analizuoja KIS incidentus;
Pagal poreikį inicijuoja KIS konsultavimo žinių bazėje skelbiamos informacinės medžiagos parengimą, atnaujinimą ar panaikinimą;
Pagal kompetenciją ir pagal poreikį naudojasi kitų VLK valdomų informacinių sistemų duomenimis;
Pagal kompetenciją analizuoja KIS ataskaitas, kitas Skyriaus kompetencijai priskirtas ataskaitas bei suvestines;
Teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl reikiamų KIS pakeitimų, susijusių su KIS veikla, KIS duomenų tvarkymu ir duomenų sauga;
Skyriaus vedėjo pavedimu pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus, laiku ir tinkamai vykdo vienkartinio pobūdžio pavedimus;
Atsako už pavestų funkcijų vykdymą laiku ir kokybiškai ir už šių funkcijų vykdymui gautos, saugomos ir perduodamos informacijos saugojimą Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
Daugiau informacijos rasite Valstybinės ligonių kasos puslapyje
Vilnius
700 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti