Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Pardavimo vadybininkas (-ė)
KeyTracker LT
Keytracker – tai unikalus ir analogų neturintis technologinis sprendimas
Lietuvos rinkai, kuris įmonėms padeda taupyti laiką ir pinigus. Tai raktų
apsaugos sistema, leidžianti greitai ir paprastai visada žinoti, kur yra įmonei
priklausantys raktai ar įrankiai ir kas tuo metu ką naudoja.
Jūsų pagrindinis darbas bus pristatyti ir parduoti šiuos produktus įmonių
vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims.
Darbo pobūdis:
Aktyvūs produktų pardavimai (verslas verslui)
Rinkos bei klientų poreikių analizė bei monitoringas;
Produkto valdymas (įvedimas į rinką)
Produkto pristatymas/gynimas.
Reikalavimai darbuotojui:
Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (gali būti ir studentas);
Geri anglų kalbos įgūdžiai (raštu bei žodžiu);
Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Geri derybiniai, bendravimo įgūdžiai;
Organizuotumas, orientacija į rezultatą, iniciatyvumas, energingumas;
Atsakingas požiūris į darbą ir noras dirbti.
Įmonė siūlo:
Atlyginimą ir premijas, priklausančias nuo pasiektų rezultatų;
Tobulėjimo bei karjeros galimybes;
Dinamišką darbą;
Teigiamą darbinę aplinką.
Kaunas
500 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti