Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
UAB "WINDEX LT" (PLAZA LANGAI)
Darbo aprašymas:
- Darbas su įeinančiais skambučiais ir el. užklausomis (suvendant į CRM programą ir paskirstant įmonės viduje atsakingiems asmeneims);
- Informacijos apie įmonės teikiamas prekes bei paslaugas teikimas;
- Debitorinių įsiskolinimų kontrolė.
- Problemų registravimas;
- Garantinio meistro darbų planavimas;
- Iškilusių problemų sprendimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis/ aukštesnysis išsilavinimas;
- Rusų kalbos žinios (kitų kalbų žinios - privalumas);
- Patirtis dirbant skambučių centre;
- Orientacija į rezultatą;
- Atsakingumas, kruopštumas, pareigingumas; komunikabilumas;
- Gebėjimas dirbti komandoje;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office programų paketas).
Mes jums siūlome:
Pagarbų požiūrį į darbuotoją;
Gerą mikroklimatą, profesionalią komandą;
Įvedimą ir apmokymus;
Stabilų atlyginimą bei priedus už rezultatus; papildomą įmonės motyvacinį paketą;
Kaunas
500 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti