Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
UAB ASVELA
/DARBO POBŪDIS/
|
Užsakomų prekių pardavimo proceso administravimas (pardavimo ebay bei Paypal sistemoje);
|
Proaktyvi komunikacija su gretimais skyriais (produktų, logistikos, sandėlio) ieškant optimalių sprendimų įgyvendinti pardavimo projektus;
|
Operatyvus reagavimas į klientų užklausas ir reikalingos informacijos pateikimas jiems;
|
Savarankiška informacijos paieška vidinėse sistemose (Linworks, klientų duomenų bazė, kt.);
|
Ataskaitų rengimas.
|
|
/REIKALINGI ĮGŪDŽIAI IR PATIRTIS/
|
Empatija klientų poreikiams, gebėjimas produktyviai veikti netikėtose situacijose;
|
Gramatiškai tvarkinga komunikacija lietuvių ir anglų k. (raštu ir žodžiu);
|
Bendras supratimas apie IT, kompiuterijos produktus
Aukštasis išsilavinimas (privalumas techninės pakraipos);
|
Anglų k. – labai gerai (Rusų - privalumas);
|
MS Office;
|
/PRIVALUMAI: /
|
Patirtis klientų aptarnavimo srityje (1 - 2 m.)
Anglų kalba
|
/ĮMONĖ SUTEIKIA/
|
Dinamišką darbą draugiškame profesionalų kolektyve;
|
Atvirą neformalią bendravimo kultūrą;
|
Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes;
|
Jaukią biuro erdvę ir šiuolaikiškas darbo priemones;
|
Karjeros galimybes įmonių grupės viduje;
|
Darbo užmokestį proporcingą Tavo kompetencijai ir patirčiai;
|
Bendrus kolektyvo renginius;
|
ATLYGINIMAS: Derybų klausimas
Vilnius
400 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti