Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
UAB ,,Domstara"
DARBO POBŪDIS
• Darbų paskirstymas serviso personalui, atliktų darbų kontrolė. Tvarkos ir švaros priežiūra serviso patalpose.
• Darbų kainų derinimas su klientais ir tiekėjas telefonu ir elektroniniu paštu;
• Serviso klientų konsultavimas, klientų automobilių priėmimas ir atidavimas.
• Darbas su kasos aparatu. Automobilio priėmimo/atidavimo dokumentų įforminimas, remonto sąmatų sudarymas. PVM sąskaitų – faktūrų išrašymas.;
REIKALAVIMAI:
• Mokėti dirbti kompiuteriu;
• Puikūs bendravimo, organizavimo ir laiko planavimo gebėjimai;
• Kruopštumas, gebėjimas dirbti su techniniais dokumentais
• Būtina darbo patirtis
Klaipėda
1000 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti