Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
CV Market
Darbo aprašymas
• centrinio stebėjimo pulte gaunamos informacijos stebėjimas;
• iškvietimų, įvykių registravimas duomenų bazėje ir informacijos perdavimas atsakingiems asmenims;
• klientų informavimas, aptarnavimas telefonu;
• operatyvus iškilusių situacijų valdymas;
• slenkantis darbo grafikas naktimis (nuo 18 val.) ir savaitgaliais ( lankstus darbo grafikas, derinamas su studijomis).
Reikalavimai
• nepriekaištinga reputacija;
• punktualumas, atsakingumas, atidumas detalėms;
• aiški lietuvių kalba ir GEROS RUSŲ kalbos žinios ( kalbėjimas ir supratimas);
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• stresinių situacijų valdymas, greita orientacija ir gebėjimas priimti sprendimus;
• ne mažesnis nei vidurinis išsilavinimas.
Įmonė siūlo
• atsakingą, dinamišką ir įdomų darbą patikimoje kompanijoje;
• lankstų darbo grafiką , galimybę derinti darbą su studijom;
• stabiliai mokamas atlyginimas.
Vilnius
500 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti