Portale įdiegti slapukai. Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
Atgal į darbų sąrašą
Aptarnavimo specialistas (-ė)
Human Capital Center
DARBO POBŪDIS:
•Atstovavimas gerai žinomai kompanijai, vienai sparčiausiai augančių startuolių;
• Bendravimas su klientais raštu ir žodžiu švedų ir anglų kalbomis, atsakymas į iškilusius klausimus, skundus dėl užsakymų, apmokėjimų, vairuotojų elgesio, paslaugų kokybės;
• Darbas nuotolinis (suteikiama reikiama įranga).
REIKALAVIMAI:
• Labai geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu (ne žemesnis nei B2 lygis);
• Labai geros švedų kalbos žinios žodžiu ir raštu (ne žemesnis nei B2 lygis);
• Komunikabilumas ir greita orientacija;
• Stresinių situacijų valdymas;
• Galimybė dirbti įvairiomis pamainomis slenkančiu grafiku (dieninės, vakarinės ir savaitgalinės).
ĮMONĖ SIŪLO:
• Išsamius nuotolinius mokymus (mokymai truks 10 darbo dienų, mokymų pradžia – gegužės 17 d.) Darbo užmokestis mokamas nuo pat pirmos mokymų dienos;
• Galimybę dirbti pilnu arba mažesniu etatu, derinti darbą su studijomis;
• Stabilų darbo užmokestį ir priedus (960-1208 į rankas EUR atskaičius mokesčius).
Kaunas
900 (Atlyginimas prieš mokesčius)
Taisyti